Verhuizing naar Dr. Anton Philipsweg

Verhuizing op 1 april 2019verhuizing Dr. Anton Philipsweg - BMD Zuid

Op 1 april 2019 is de verhuizing naar een ander pand op de Dr. Anton Philipsweg in Tilburg een feit. Qua afstand gelegen op ongeveer 200 meter van onze huidige locatie. Op dit moment wordt het pand aan de Anton Philipsweg 23-25 voor ons verbouwd. Na de verbouwing beschikken we over een modern kantoor met voldoende plaats voor alle adviseurs en onze back office. Onze samenwerkingspartners AXXIA en V&S verhuizen met ons mee. 3 mooie bedrijven komen hiermee onder 1 dak.
We hebben straks de beschikking over 2 verdiepingen; waar we kunnen werken aan projecten voor onze klanten. Op de tweede verdieping hebben we de beschikking over een multifunctionele ruimte die kan worden gebruikt voor trainingen en bijeenkomsten.

Duurzaam ingericht

Bij de inrichting hebben we uiteraard ook gekeken naar duurzaamheid. Zo komt overal LED verlichting en kijken we hoe we zoveel mogelijk bestaand meubilair kunnen hergebruiken. In onze trainingsruimte komt een inventaris van een echt café welke we een tweede leven geven. Onze koffie komt voortaan van Peeze en is volledig Fairtrade. De vloerbedekking komt bij een van onze klanten (DessoTarkett) vandaan en de tegels worden gelegd met milieuvriendelijke lijm. Een andere aanwinst is onze douche. Deze gaat onze medewerkers motiveren om, als de afstand het toelaat, vaker op de fiets naar het werk te komen. Bezweet aankomen is nu geen argument meer.
Ook onze manier van werken wordt aangepast. Nu hebben we nog veel papieren dossiers, maar na een grote in-scan actie kunnen veel van deze dossiers worden opgeruimd. In de toekomst werken we daar waar mogelijk volledig digitaal.

Bent u benieuwd welke doeltreffende maatregelen u zelf kunt toepassen? Lees het artikel Energiebesparing = kostenbesparing.

Multifunctioneel

Waar we in ons nieuwe pand veel aandacht aan besteden is onze bijeenkomst en trainingsruimte. De ruimte wordt ingericht als een echt Workcafé waar een goede wifi verbinding is en we makkelijk kunnen schuiven met de tafels en stoelen voor een ideale opstelling. In deze ruimte kunnen wij u, zoals u van ons gewend bent, ontvangen met een heerlijk ontbijt en uitstekende koffie. Er is volop ruimte en we gaan werken met een smart-board waar we alle zaken duidelijk op kunnen weergeven en waar we direct aantekeningen op kunnen maken.
Ook biedt het Workcafé plaats voor het voeren van informele overleggen en het ontvangen van klanten en relaties.

Vanaf 1 april 2019 ontvangen wij u graag

Op dit moment zijn we druk met alles plannen en regelen zodat de verhuizing goed kan verlopen. Natuurlijk zorgen we ervoor dat u als klant hiervan geen last of vertraging van zult ondervinden. Uiteraard nodigen we u na 1 april uit om een kijkje te komen nemen op ons nieuwe kantoor. Hierover wordt u nog geïnformeerd.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met Ingrid Ort 06 52238693.