Sufficio 2.3 update
De laatste update is van nog niet zo lang geleden, maar we hebben nu alweer goed nieuws: de update naar Sufficio 2.3 komt er aan! Benieuwd naar de vernieuwingen? We vertellen je er graag meer over.
Dinsdag 2 februari gaat Sufficio 2.3 live!
We hebben de afgelopen maanden hard gewerkt aan verdere verbeteringen voor al onze gebruikers. Met de update naar Sufficio 2.3 realiseren we wederom een aantal wensen ‘uit het land’ en we verhelpen alle bugs van de afgelopen maanden.
Lang wachten is niet nodig: 2 februari gaan we live*!
* Let op: deze dag is Sufficio tijdelijk niet te bereiken. Lees hieronder hoe u zich hierop kunt voorbereiden.
Wat is er nieuw?
In de update naar Sufficio 2.3 nemen we een aantal ontwikkelingen mee. De belangrijkste zijn:
- Uw opmerkingen op de conceptrapportage worden vanaf nu bewaard om later terug te kijken.
- Op het dashboard kunt u straks in het tweede diagram op uw eigen naam klikken om uw openstaande actiepunten te zien in de actielijst.
- We gaan u vanuit Sufficio per mail helpen herinneren aan een openstaande rapportage. Keurt u uw rapportage goed, krijgt u vanaf dan ook de juiste updates met gewijzigde wet- en regelgeving.
- In de maandelijkse update-mail nemen we een directe koppeling op naar de wijziging van betreffend aspect. Zo ziet u nog sneller wat er voor uw bedrijf verandert.
- De hoofdgebruiker van een module wordt nu op de beginpagina getoond bij de organisatie. Deze contactpersoon ontvangt standaard de updatemail en keurt de rapportages goed.
Houd Sufficio (audit) informatie paraat
Om de update goed uit te voeren, is het systeem op 2 februari korte tijd offline. Heeft u die dag een compliance audit gepland? Wij helpen u graag met het treffen van de voorbereidingen. Heeft u informatie nodig uit Sufficio? Download dan op tijd de PDF rapportage met actielijst.
Digitale Tools
Waarom is het inzetten van digitale tools belangrijk voor uw organisatie? Het bedrijfsleven digitaliseert in rap tempo en nieuwe technologieën veranderen processen. De directe stroom aan informatie creëert transparantie in werkzaamheden, wat zorgt voor meer snelheid en efficiëntie. BMD biedt met de digitale tools Sufficio en Locisspoter een efficiënt informatiebeheerplatform om de wet- en regelgeving op het gebied van Milieu, Arbo en Omgeving te managen.
Sufficio: compliance aan wet- en regelgeving
Voor veel bedrijven is het voldoen aan wet- en regelgeving geen gemakkelijke opgave. Onbekendheid met milieu- en arbovoorschriften, de vele verplichtingen, continu veranderende wetgeving; het overzicht is gemakkelijk kwijt te raken. BMD Advies ontwikkelde daarom Sufficio. Sufficio – Latijn voor ‘voldoen aan’ – biedt een oplossing voor het bijhouden van acties voor het voldoen aan wet- en regelgeving. Meer informatie
LocisSpotter: mis geen enkel bericht over de ruimtelijke ontwikkeling in uw omgeving
Het nauwlettend volgen van de ontwikkelingen in uw omgeving is een tijdrovend en nauwkeurig proces, waarbij gemakkelijk iets over het hoofd wordt gezien. Om u deze zorg uit handen te nemen, biedt BMD Advies een nieuwe service: LocisSpotter. Meer informatie